موسسه آموزشی پژوهشی فرادان، با تکیه بر دانش روز، نیروهای خلاق و  اساتید متخصص، با هدف کمک به بهبود و رشد  فضای کسب و کار کشور فعالیت خود را از سال 1396 آغاز نموده است. فرادان با  تامین زیر ساخت های آموزشی نوین به همراه نیروهای متخصص، متعهد و دلسوز در تلاش است با ارائه  خدمات آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای در سطوح مختلف به دانش پذیران، موسسات، شرکت ها  و انواع  کسب و کارها جهت رشد، توسعه و تعالی فضای کسب و کار کشور گام بردارد.

در فرادان چه می گذرد؟

یکی از پرمخاطب ترین مشاغل ما در کشور، شغل آموزش است. مردم در هر سن و موقعیتی به دنبال آموزش هستند و عموما به دنبال آموزش در آموزشگاه معتبر می باشند.

فرادان با برگزاری کلاس های متنوع این امکان را به مخاطبان خود ارائه میدهد.

دانسته های فرادان چیست؟

جلب اعتماد مخاطب مهم ترین عامل موفقیت فرادان است.

فرادان می داند جامعه ی هدفش به چه چیزهایی اعتماد دارد.

از اتفاقاتی که مخاطبانش  را هیجان زده میکند مطلع است.

فرادان تلاش میکند کادر آموزشی خود را مطابق سلیقه مخاطبان انتخاب کند. البته در نظر دارد قبل از هر چیز سابقه ی کادر آموزشی باید درخشان باشد و نظر مخاطب را جلب کند.

حضور فعال اعضای تیمش در نمایشگاه های متفاوت آموزشی با این هدف که مخاطبان ما نیز آن ها را رصد میکنند از ملزومات فرادان است.

فرادان می داند  بهترین رسانه ای که میتواند آن ها  را به بهترین شکل تبلیغ کند مخاطبانش هستند. به این منظور  سعی خواهد کرد  برای برند شدن در ذهن و قلب مخاطب بنشیند.

آمار نشان میدهد حدود 40درصد از کلاس ها تا روزهای پایانی ثبت نام فروش کمی دارند. اما فرادان اعلام میکند دچار چنین معضلی نیست چراکه مخاطبان خود را میشناسند و همواره برای بهترین تدارکات برای دوره های آموزشی خود آماده است.

چهار گام اولیه در فرادان چیست؟

گام اول: آیا فرادان مخاطبانش را میشناسد؟

فرادان با مخاطبان خود و خواسته های آنان آشناست. بنابراین گام اول شناخت مخاطب را با موفقیت گذرانده است. گاهی مخاطب نمیداند چه چیز میخواهد و حتی گاهی تصویر اشتباهی از خواسته اش دارد. مشاورانش کشف خواهند کرد نیازهای مخاطب چیست؟ رفتار آنان را بررسی خواهند کرد و شخصیت انان را به خوبی میشناسند.

ترکیب دانسته و کشفیات کارشناسان، مخاطب را برای انتخاب درست آماده خواهد ساخت.

گام دوم؟ چرا وب سایت فرادان؟

صفحه ی وب سایت فرادان برند و طرز تفکرش را منعکس میکند. اعضای سایت فرادان اطلاعات مهم را وارد سایت کرده و به مخاطب انگیزه خواهند داد  برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تماس بگیرند. این تعامل دو سویه فرادان را موفق تر و منجر به شناخت نقاط ضعف و قوت آنها میشود و از سویی دیگر مخاطب را آگاه تر خواهد خواست.

گام سوم؟ فرادان برای تبلیغ چه میکند؟

اعضای تیم فرادان اخبار و رویدادهای مهم را از طریق ایمیل به مخاطبان همیشگی خود ارسال خواهند کرد.

فرادان از رسانه های اجتماعی برای ترویج رویدادهای مهم استفاده میکند.

اگرچه بازاریابی آنلاین و مجازی از شیوه های مرسوم است که مخاطبان وسیعی را شامل میشود اما فرادان به حضور مخاطبان خود در مجموعه مفتخر است.

بیشتر مخاطبین فرادان حضورا به مجموعه مراجعه کرده و از برنامه ها و تقویم آموزشی اش مطلع خواهند شد. در این میان کارشناسان فرادان نه تنها برندهای دیگر را نفی نکرده بلکه سعی خواهند کرد وجه تمایز فرادان را از سایر موسسات معرفی کنند تا مخاطب یک انتخاب برتر داشته باشد.

گام چهارم: فرادان دور همی فصلی برگزار میکند

فرادان در فصول مختلف برنامه های غیر آموزشی ارائه می دهد.

در فصل های متفاوت اعضای تیم فرادان با مخاطبان خود  دور هم جمع خواهند شد تا با کارآفرینان برتر آشنا شوند.

فرادان همایش های رایگانی در سازمان های دولتی و غیر دولتی در داخل و خارج از تهران برگزار میکند.مخاطبان فرادان میتوانند در این دورهمی ها و همایش ها  :

  1. پادکست گوش کنند
  2. ویدیوهای انگیزشی ببینند
  3. با کارشناسان ما به گفت و گو بنشینند

و...

ادامه دارد...

 

                                                                                                                                # فقط-از فرادان بیاموزیم